marți, 2 martie 2010

Cand se intoarce roata

Interviurile pentru joburi.Toti ati fost la asa ceva.Stiti stresu ala cu mersu la interviuri cu cv-uri si asteptatul sa sune.Eu am trecut prin asta la 18 ani.Intrasem la facultate si vroiam sa fac bani.Asa ca am zis sa iau un job.Am mers cu cv-ul la cateva interviuri, dar am aflat ceva.Un CV fara experienta, nu e CV, e biografie.Nu te angajeaza nimeni cu asa ceva.Asa ca primeam mereu raspunsul “Te sunam noi”.Nu stiu de ce le place sa zica asta in loc de “Nu esti potrivit pentru asta, PA !”.

Intre timp, am gasit de munca ca barman la un prieten la o cafenea, iar dupa vreun an mi-am adus aminte de cei care au zis ca ma suna si n-am putut sa dorm din cauza lor.Am facut un CV, de data asta CV bun, cu experienta si tot.Si m-am dus la cateva interviuri pentru joburi la care ma incadram.Si ca sa fie mai interesant, le-am ales pe cele cu “Angajam urgent”.Am uitat sa va zic ca nu cautam job, o faceam doar din distractie.

Si la interviu, experienta, disponibilitate, tot, abia asteptau sa ma angajeze.Si a venit din partea celui care ma intervevia intrebarea “Cand poti sa incepi?”.Mi-am zis, asta e momentul de glorie.Am zambit in sinea mea, satisfacut, si am zis:

“Va mai sun eu”.