marți, 30 martie 2010

Telefonu fara ... fir

Vara trecuta eram impreuna cu prietena mea in parc si stateam la umbra discutand diverse.Telefonul meu era in blugii mei care erau mulati.

Discutam cu prietena mea sa ma insoteasca intr-un weekend la mare.Ea imi spunea ca nu o lasa parintii, mama ei este foarte exigenta si nu o va lasa singura cu mine (totusi era majora prietena mea).

Imi doream tare mult un weekend cu ea, asa ca am incercat sa o ajut sa o minta pe mama ei, sa ii spuna ca sta la o prietena timp de 2 zile.Ca nu o duce capu pe maica-sa si nu se prinde.

…Dupa ce ma despart (cu greu) de prietena mea, plec spre casa si seara o sun sa vad daca a vorbit cu mama ei.Nu imi raspunde.

Primesc un mesaj a 2 a zi.

“Iubi, e nasoala.Telefonu tau a apelat singur numaru lu mama in parc si a auzit toata discutia.Ia un telefon nou.Te pup si te iubesc, poate ne vedem la anu, ca sunt pedepsita.”

Se pare ca atunci cand am bagat telefonu in blugii mulati sa deblocat tastatura si sau apasat tastele si a apelat FIX PE MAMA EI.Aveam numarul ei ca eram prieteni de familie.Eram…

Ma sunat la cateva zile dupa incident sa imi spuna ca fata ei nu este pentru mine si ca … sa imi iau un telefon nou.