joi, 18 februarie 2010

Chinezu' si accentu'

Stiti reclama aia cu vanzatoru de pitici care luase de la un american o comanda de pitici si primeste telefon ca a murit americanu.Il arata vorbind la telefon si zice “I understand” cu accentu ala care il da de gol ca nu stie engleza.

Eram odata in statie, asteptam autobuzul sa ma duc sa ma intalnesc cu niste prieteni sa merg in club.La un moment dat apare in statie si o colega de facultate.O salut ma saluta, si la un moment dat imi suna telefonu.”Hello Boby” aud la telefon.”Hy there” zic eu, cam cu acelasi accent ca in reclama cu pitcii.Ii zic tot in engleza ca ne vedem in juma de ora la barul de langa club.Inchid, la care colega ma corecteaza la ce am zis in engleza ca vezi doamne am gresit.

”E, si ce, las ca nici el nu stie bine engleza”.”Pai si atunci de ce ai mai vorbit in engleza cu prietenul tau la telefon si nu in romana?”.Eu: “Pai daca omu e chinez”.