joi, 18 februarie 2010

Pestele de companie

Eu nu prea am timp sa tin animale in casa, dar intr-o zi un prieten ma rugat sa il mai scap din pesti si sa iau un peste de la el.Un peste exotic, beta franjurat sau ceva de genul.L-am luat acasa, era pus intr-un pahar transparent, pana acasa toti copii mici erau cu ochii pa mine cum ca “Ce are nenea ala acolo?”.

Acasa l-am facut pe frate-miu sa ii placa pestii si a cumparat in regim de urgenta o “vila” pentru peste.Un acvariu cu toate accesoriile si ustensilele si mancare pentru vreo cativa ani.Eram cam gelos pe pestele ala, dar ma rog.Intre timp nu am mai avut eu grija de el, avand doar frate-miu.

Dupa cateva luni imi zice ca a murit.Ma uit si intr-adevar, plutea, da nu avea limba scoasa.Ramane sa vedem cei de facut cu el.Bai, zice fratimiu, il dau la pisicii din curte.Nu ma esti nebun, fa si tu cum fac oamenii normali, arunca-l la gunoi sau la toaleta.El nu ca il da la pisicii din curte.Il las sa isi sustina ideea vreo 5 minute, si ii zic: “Bai acesta, cum sa dai peste exotic la pisici maidaneze ? E ca si cum ai da caviar la boschetari.Arunca-l dracu odata la toaleta si gata.”.