vineri, 19 februarie 2010

Drogul diminetii

M-am trezit azi dimineata ca mi-a sunat telefonu.Era o ruda, dar eram atat de adormit incat nu mai stiu cine era si ce vroia.Am inchis telefonu si mi-am facut teleghidat o cafea si am pus 3 tigari langa bricheta.Cred ca inca dormeam cand am facut asta, pentru ca, cand m-am sters bine la ochi eram in fototliu cu 3 tigari langa mine si un ness.Sa intiparit atat de bine chestia asta cu cafeaua si tigarile ca nu vad o zi normala fara o dimineata cu tigari si cafea.

Chestia asta declanseaza in creierele noastre dependenta, la fel ca drogurile.Oare exista fundatii si campanii sa te lasi de cafea ? De tigari si droguri sunt mii, la cafea nu sa gandit nimeni ? Fiindca eu ma uit la o cafea si zic “Unde e tigarea” sau chiar m-as gandi la un joint, sa “animez” cafeaua.Nu am auzit pe nimeni sa dea vina pe cafea.Cum suna “Cafeaua te ucide! Un expresso mic azi, 1 an in minus la viata” ?